سونی و تولید گوشی ویندوزفونی؛ آری یا نه؟
فافا دانلود
با ما بروز باشید

حتما به یاد دارید که چند روز قبل در مورد همکاری سونی و مایکزوسافت صحبت کردیم و گفتیم که احتمال همکاری این دو شرکت در تولید یک گوشی هوشمند بسیار زیاد است. اکنون به نظر می‌آید که این امر بسیار محتمل تر شده است.

 

به گزارش جی اس ام مدیر سونی اروپا در مصاحبه‌ای که با Techradar داشته اعلام کرده که سونی نمی‌خواهد خود را محدود به یک سیستم عامل کند و سونی در حال مذاکره با مایکروسافت برای تولید یک گوشی ویندوزفونی از طرف سونی است.

 

Pierre Perron گفته که ما در زمینه تولید PC و محصولات مانند آن تجربه خوبی را با مایکروسافت داشتیم و این همکاری را ادامه خواهیم داد و در کنار آن می‌خواهیم با این شرکت وارد فضای موبایلی هم بشویم.

 

اما کمی بعد از اظهارات این مدیر اروپایی سونی مدیر جهانی سونی اعلام کرد که سونی هیچ نقشه‌ای برای تولید یک گوشی ویندوزفونی ندارد.

 

به نظر می‌آید که سونی در حال حاضر کمی حالت مخفی کاری به خود گرفته است و این امر بدون دلیل نیست، زیرا از زمان جدا شدن سونی از اریکسون تا به امروز سونی نتوانسته بود محبوبیت و موفقیتی را که در آن دوران داشت تجربه کند، اما در چند وقت اخیر این شرکت با تولید خانواده Xperia Z توانست خودی در بازار نشان دهد.

 

 

با وجود رقبای بزرگ و قدرتمندی مانند سامسونگ و اچ تی سی در دنیای اندروید به نظر نمی‌آید که سونی نخواهد بازار کوچکی به نام ویندوزفون را در کنار رقابت در دنیای اندروید از دست بدهد.

 

منبع: androidauthority



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط مهدی مهرنوش
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
بهمن 1392
دی 1392
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی